Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

148,00 zł

Arson Arson

Dostawa już od 8,00 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCzas dostawyCena
InPost Paczkomaty InPost Paczkomaty 2-3 dni robocze Za darmo!
Paczka w RUCHu Paczka w RUCHu do 5 dni roboczych Za darmo!
InPost Kurier InPost Kurier 1-2 dni robocze Za darmo!
InPost Kurier - pobranie InPost Kurier - pobranie 1-2 dni robocze Za darmo!
Kurier 48 Kurier 48 2-3 dni robocze Za darmo!
DPD DPD 1-2 dni robocze Za darmo!
DPD - pobranie DPD - pobranie 1-2 dni robocze Za darmo!
Odbiór osobisty Odbiór osobisty Odbiór w sklepie : Sokołów Podlaski ul. Skłodowskiej-Curie 14 Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 250,00 zł darmowa dostawa!

Udostępnij w mediach społecznościowych

Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

Super Zestaw 4 w 1 !

4 w 1 to gry i zadania, które rozwijają szereg funkcji poznawczych. Bogaty i trwały materiał może być wykorzystywany wielokrotnie na różne sposoby. Na tym samym materiale, można ćwiczyć umiejętności kategoryzacyjne, funkcje wzrokowe, pamięć i sekwencje.

Zestaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z różnymi zaburzeniami. Może też być wykorzystany, jako materiał rozwijający i utrwalający umiejętności dzieci zdrowych, wzbogacając ich doświadczenia na materiale figur geometrycznych.

OD LEWEJ DO PRAWEJ  

- Ćwiczenia identyfikowania i układania sekwencji
- Ćwiczenia identyfikowania
- Sekwencje układane z figur
- Sekwencje układane z wykorzystaniem pasków

TAKI TU, TAKI TU

- Ćwiczenia kategoryzacji
- Budowanie kategorii według jednej cechy
- Budowanie kategorii pomijając jedną cechę

JA I TY

- Ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej
- Układanie wzoru

KTO ZAPAMIĘTA?

- Ćwiczenia pamięci
- Układanie wzoru
- Co się zmieniło?
- Czego brakuje?

Zestaw zawiera:

  • 141 pasków wzorcowych (na tekturce , zafoliowanych)
  • 72 elementy plastikowe (figury w dwóch rozmiarach i czterech kolorach)
  • instrukcje gier i zabaw
  • opakowanie

Autor:
- Aleksandra Wianecka
- Agnieszka Bala

Napisz opinię

Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

Napisz opinię